Dealer Interim Managment
Doradca Zarządu, Interim Manager to najbardziej zaawansowane z usług dla Średnich i Dużych Grup Dealerskich.
Stanowią o sile całej organizacji wskazując pola do poprawy wraz z rekomendacjami stanowiące gwarancją podniesienia rentowności działów, punktów obsługi sprzedaży i całej sieci. Optymalizacja procesów wewnętrznych i ciągłe podnoszenie jakości obsługi klienta umożliwiają zbudowanie przewagi konkurencyjnej
Działania te można porównać do nawigatora na statku, który naprowadza do punktu docelowego pozostawiając kapitanowi, czyli Zarządowi i kadrze menadżerskiej, pole manewru by zrealizować wcześniej obraną trasą stanowiącą plan rozwoju przedsiębiorstwa – strategię.
Nasze wieloletnie doświadczenie w automotive oraz branżach pośrednich, a także zaawansowane narzędzia, świadomość biznesowa już dzisiaj umożliwią Grupie realizowanie wyników dotychczas nieosiągalnych. Stabilizacja Organizacji, ściśle określona strategia i plan działania oraz precyzyjnie dysponowane nakłady inwestycyjne są kluczem do zapewnienia większego udziału rynkowego, czego bezpośrednią konsekwencją jest niewspółmierny wzrost wyników finansowych.
Wyniki finansowe
- Prezentacja Rachunku Zysków i Strat całej organizacji oraz każdego z Punktów Obsługi Sprzedaży i jego działów
- Analiza Cash Flow
- Monitorowanie wskaźników płynnościowych i zadłużenia
- Raportowanie i budżetowanie kosztów i przychodów
- Planowanie inwestycji
- Konsolidacja zarządcza dla Grup Kapitałowych
- Zarządzanie marżą i grupami produktowymi
Działalność handlowa
- Analiza rentowności klientów indywidualnych, biznesowych oraz flotowych, produktów i usług
- Analiza marżowości cross-selling w kluczowych obszarach
- Monitorowanie KPI każdego z działów sprzedaży
- Analiza działań marketingowych
- Planowanie sprzedaży, jej kosztów oraz raportowanie
- Zarządzanie potencjałem bazy klientów
- Budowa relacji z klientem
Działalność posprzedażowa
- Analiza procesu realizacji zleceń serwisowych, blacharni i lakierni
- Analiza rentowności i struktura zleceń
- Efektywność każdego z działów
- Przekierowalność do działu likwidacji szkód
- Ciągła praca nad związaniem klienta i jego otoczenia z Dealerem
- Zarządzanie potencjałem bazy klientów
- Wskazanie szansy na rozwój i kolejnych inwestycji
Odkupy, Zapasy, Stock
- Planowanie, monitorowanie i raportowanie rotacji stock’u oraz zaopatrzenia magazynów
- Analiza wiekowania i zalegania zapasów
- Monitoring oferty dostępnych akcesoriów związanych z marką i Dealerem
Human Resources
- Planowanie, monitorowanie i raportowanie kosztów zatrudnienia
- Planowanie zatrudnienia
- Monitorowanie wskaźników absencji krótko- i długoterminowych
- Analiza rotacji, awansów
- Monitorowanie KPI kluczowych procesów HR